حمله زامبي‌ها به گوشي‌هاي چين
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حمله زامبي‌ها به گوشي‌هاي چين
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی

حمله زامبي‌ها به گوشي‌هاي چين
بيش از يك ميليون تلفن همراه در چين به ويروس زامبي آلوده شده‌اند كه به صورت خودكار پيغام‌هاي اسپم به تمام شماره‌هاي موجود در دفترچه تلفن يك گوشي مي‌فرستد.

بر اساس گزارش خبر گزاريها اين ويروس در حال حاضر بيش از 300هزار دلار در روز به مشتركان چيني آسيب مالي مي‌زند و از ابتداي ماه سپتامبر تاكنون در شبكه تلفن‌هاي همراه چيني وجود دارد و در هفته نخست يك ميليون گوشي را آلوده كرده است.

اين ويروس در يك نرم‌افزار ضدويروس چيني به نام سيچوان قرار دارد و از اين طريق خود را منتشر مي‌كند. طبيعتا اين شركت هيچ مسووليتي در قبال اين ويروس نپذيرفته و اعلام كرده است كه نمي‌توان نرم‌افزار سالم را از نرم‌افزار ويروسي تشخيص داد. اين شركت همچنين اعلام كرد كه شركت‌هاي تجاري نيز با اين ويروس دست و پنجه نرم مي‌كنند.

اين ويروس با ارسال اطلاعات سيمكارت به هكرها كار خود را آغاز مي‌كند. هكرها سپس كنترل گوشي را از راه دور برعهده مي‌گيرند و به تمام كساني كه در دفترچه تلفن وي وجود دارد، اسپم ارسال مي‌كنند. اين روش درست مشابه گسترش هرزنامه از طريق ايميل است: پيغام شامل معرفي يك وب‌سايت تبليغاتي درآمدزايي اينترنتي است كه از طرف يكي از اعضاي خانواده يا دوست ارسال شده است. با كليك كردن روي لينك، آن گوشي نيز آلوده مي‌شود و اين روند ادامه پيدا مي‌كند.

شايان ذكر است با گسترش استفاده از تلفن‌هاي همراه موج جديدي از ويروس‌ها در تلفن‌هاي همراه آغاز شده است، برخي از اين ويروس‌ها حتي نرم افزار ضدويروس موبايل را هم از كار مي‌اندازند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: